/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Tab af billeder
Fra : iOliver2
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 21-07-08 17:44

Billederne skulle gerne have været lagt over på en ekstern harddisk inden vi formaterede, men der var åbenbart sket en fejl, selvom jeg syntes vi tjekkede billederne var lagt over flere gange, og nu er de der ikke..
imellem tiden har vi så formateret vores bærbar, og billeder er selvfølgelig væk..
Er der nogen som helst måde at genskabe billederne igen? Jeg kan ikke rigtig se nogen løsning ..

VH Oliver

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 21-07-08 18:02

Prøv med dette program inden du mister modet

http://www.recovermyfiles.com/

eller

Denne, hvor der er en dansk vejledning

http://www.soerennielsen.dk/guider/pcinspector/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 18:03
Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 21-07-08 18:55

super, det vil jeg da forsøge når jeg kommer hjem til vores bærbar igen..
tak for det,om det hjælper eller ej

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 18:56

Jeg håber det lykkedes, det er så ærgeligt at miste sine billeder

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-07-08 19:15

Endnu et program der kan klare tricket og så er det gratis

http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/download.htm?language=1

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-07-08 19:52

Billederne kan kun genskabes, hvis de pågældende områder af harddisken ikke er blevet rigtigt omformatteret, og ikke er blevet overskrevet med noget andet senere.
De fleste nøjes med en gang hurtigformattering, hvor man nøjes med at angive områet som ubrugt.

Jo mindre du bruger computeren og jo mindre du lagrer, desto større er mulighederne for at genskabe billederne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 19:53

Fijala, er det ikke det samme som i mit første indlæg, ???

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 21-07-08 21:21

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 21-07-08 21:25

Citat
Billederne skulle gerne have været lagt over på en ekstern harddisk inden vi formaterede

U_P_S
billige genskrivelige DVD´er findes på nettet.

MEN_ hvorfor dog formatere,

kan de oven-nævnte ikke gøre det, så SØG PÅ O&O recovery.
Og vil du ikke betale så se her,,,,,,,,,,,,,,,,,
http://in4matics.t35.com/

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 21-07-08 21:26

Glemte___

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 21-07-08 21:29

Programmet jeg henviser til,
KRÆVER sikkert at du FORNAC/k-ERER din disk,
så den kan arbejde i fred og ro....

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 22-07-08 21:20

Brug smart-recovery fra pcinspector, det kan også scanne harddiske - det tager tid, men det finder billederne.

HUSK lige at du ikke skal installere noget på disken, men tage den ud af den bærbare, og sætte den i en anden maskine evt via USB boks.

ALT HVAD DU LAVER PÅ MASKINEN FRA NU, VIL KUNNE MEDFØRE TAB AF BILLEDERNE..
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DERFOR SKAL DISKEN UD AF MASKINEN

UNDSKYLD JEG "RÅBER", men det er faktisk ret vigtigt

LINK TIL SMART RECOVERY: http://www.pcinspector.de/download_all.htm?language=1#smart_recovery

Godkendelse af svar
Fra : iOliver2

Dato : 23-07-08 20:05

Tak for svaret Nordsted1.

Fik de fleste billeder igen via det første link.
Krævede dog en betaling på 60$, men en key kunne findes på nettet, så dejlgt.
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 24-07-08 01:19

Oliver, du kan sandsynligvis finde rigtigt mange yderligere billeder med smartrecovery linkets program.
Brug metoden med disken sat på en anden computer via en USB boks.
Dette program finder alle billeder, det anvender signatursøgning, så overskrevne filheadere er ikke noget problem.