/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Skal finde en person i Holland
Fra : mangorossa
Vist : 1240 gange
300 point
Dato : 20-07-08 16:24

Jeg skal finde en person i Holland..har en gammel adresse, men hvordan kan jeg finde folk i Holland? Er der en måde man kan gøre det fra computeren?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-08 16:27

Der er mulighed for at du kan finde personen i telefonbogen??

Jeg har med vilje ikke gået direkte ind på siden, men når du gør det, så kan du trykke på - oversæt ude til højre for overskriften, så kan du få siden på dansk

http://www.google.dk/search?hl=da&q=phone+book+of+the+world&meta=

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-07-08 16:50

Jeg har ikke kunnet få kontakt til personen i 3 år...hvis nu hun er død, kan jeg få det oplyst nogen steder?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-08 16:53

Jeg tror kun du kan finde en afdød person, hvis du kender vedkommendes sidste bopælskommune...

Jeg er lige, at man ikke ved at oversætte siden fra mit tidligere link, kan "bladre" rundt på siderne, men her er Holland

http://www.phonebookofthenetherlands.com/

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-07-08 16:55

jamen det mener jeg jo at jeg har..med mindre hun er flyttet derfra uden at jeg ved det..øv, det er ikke ret nemt det her.

Annuller spørgsmålet
Fra : mangorossa

Dato : 20-07-08 17:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål