/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gammel børnesang søgs PLEASE!
Fra : Grissebassen
Vist : 845 gange
500 point
Dato : 16-07-08 23:34

Hej.

Har længe søgt efter svar på dette spørgsmål, og dette er nu min aller sidste chance...

Har i mine unge (yngre) dage haft et kassette bånd, hvorpå der var - hvad jeg kan mindes - nogle børne sange, og vidst også noget med Bubber. Den ene sang sang de i omkvædet; Alle børnene, alle børnene, alle børnene ne ne ne.... Er der nogen som ved hvad denne sang, eller båndet hedder? Vil simpelthen gøre alt for at få det igen da det vækker rigtig gode minder...

På forhånd mange tak!

Grissebassen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-07-08 23:39
Accepteret svar
Fra : shakky

Modtaget 500 point
Dato : 17-07-08 08:26

hej grissebassen.

Prøv at lyt til denne sang,jeg er næsten sikke på at det er den du leder efter

http://www.youtube.com/watch?v=MDZa9ixKCu4

mvh shakky.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-08 10:04

Citat
Prøv at lyt til denne sang,jeg er næsten sikke på at det er den du leder efter

http://www.youtube.com/watch?v=MDZa9ixKCu4

mvh shakky.

Det er den der er i mit link, de samme der synger.

De efterlignede Bubber....de lavede også en sang med en efterligning af Bamse og Kyllings stemmer......"Er der noget vi ka' li...så er det kylling i karry"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-07-08 10:29

Hvis du ikke kan købe musikken nogen steder, kan du downloade den fra www.youtube.com med dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

når du bruger programmet, kan du ændre videoerne til mp3 filer mm

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 20-07-08 10:50

5 gange Kaj

Godkendelse af svar
Fra : Grissebassen

Dato : 23-09-08 22:27

Tak for svaret shakky. Det var lige præcis den sang!!! Jubiii :D Og så var der endda musikvideo med haha....