/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Filter til robotstøvsuger??
Fra : Birdie56
Vist : 1201 gange
100 point
Dato : 15-07-08 11:38

Jeg er den lykkelige ejer af en robotstøvsuger Hyundai VC-RV9.

Det er en "ældre" model, men den virker.

Nu står jeg i den situation, at jeg mangler et filter til opsamlingsboksen (skidtsamleren).

Filtret er hvidt og næsten papirstyndt. Længden er ca. 16 cm og bredden er ca. 9-10 cm. Det er sandsynligvis klippet til.

Det kunne ligne de filtre, man brugte til de meget gamle emhætter - måske.

Jeg har forhørt mig mange steder, hvor de sælger dele til støvsugere - dog uden held.

Jeg har også søgt via Google, så hvis der skulle være een af jer her på Kandu, der netop ved hvor jeg kan finde dette filter.

Så vil jeg blive superglad.

På forhånd tak for din hjælp.

Birdie56

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-08 11:48

netop målene passer til en del støvsugere plus minus 1 cm i højden

du kan købe microfilter i metermål og bruge

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 15-07-08 16:25

Du kan prøve hos www.skiftselv.dk ofte kan de skaffe det de ikke har på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 15-07-08 16:34

Jeg ved ikke om det er noget de har, men prøv at kigge på:
http://www.stoevsugerposen.dk/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-08 21:13

http://www.stoevsugerposen.dk/index.php?cPath=378_382_83 har lige et der kan klippes til

jeg bruger mikrofilter jeg har fået hjem på et tidspunkt - endnu da - og selv kan klippe til - det har ikke kostet meget og har været en god løsning - sammen med en flad svamp endnu bedre alt efter hvordan man har det med det.