/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HEBO Vario
Fra : kan2
Vist : 442 gange
48 point
Dato : 09-03-03 19:28

Hey

Er der nogen (det ved jeg der er) som kan fortælle mig om jeg kan bruge en "HEBO Vario New Generation Miranelli" til min CPI knallert? For så vidt jeg ved, er motoren i en CPI en miranelli motor. Jeg har stadig ikke skiftet udstødningen, men skal sætte et 70 km/t forrør på også. Men vil hebo-varioen passe, og vil den hjælpe, og er der nogle ting jeg skal huske at være opmærksom på når jeg eventuelt (hvis den passer) har monteret den - ruller, stempler etc... ? Og skal jeg investere i en anden kobling samtidig, eller følger det med????
-sikkert en gang dumme spørgsmål for experter som jer
Jeg her ikke flere points så jeg kan desværre ikke sætte spørgsmålet til mere.
Jeg håber I kan hjælpe mig...

Kommentar
Fra : jespereh

Dato : 11-03-03 21:08

Jeg mener ikke at du kan sætte HEBO på, men prøv med en Polini Vario

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 03-09-05 19:51

Det har intet med noget som helst at gøre hvad det er for et mærke... Det skal bare være en til en 16mm krumtap med stråler i bagpladen....