/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Roger waters
Fra : shakky
Vist : 693 gange
100 point
Dato : 13-07-08 10:35

Hey Kanduer

Min kæreste påstår hårdnakket at Roger Waters har spillet et nr sammen med john Fogherty eller da han var i CCR, kan i Hjælpe med beviser eller afbekræfte dette,så jeg kan få fred.

Mvh Shakky

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 13-07-08 10:38

Han har spillet "Comfortably Numb" sammen med Van Morrison. Det er ikke det i tænker på?

Kommentar
Fra : shakky

Dato : 13-07-08 10:41

Hej boibbo.
Nej slet ikke,der er kun tale om de nævnte.
ved meget om pink Floyd og deres solo,så min kæreste chokere med at hun tror at de har lavet et nummer sammen.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 13-07-08 10:44

Det tror jeg nemt du kan afbekræfte. To store navne som deres bør ikke være så svært at finde men da man ikke kan finde nogle informationer om det på nettet tror jeg ikke de har spillet et nr. sammen.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 13-07-08 10:46

Her nævnes nogle af de store navne som har gæsteoprådt til Roger Waters:

The Band, Bryan Adams, Cyndi Lauper, Van Morrison, Sinéad O'Connor, The Hooters, The Scorpions, Marianne Faithfull, and Joni Mitchell

http://en.wikipedia.org/wiki/Roger_Waters#Solo_discography

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-08 21:57

Hej med dig.
Citat
A: Det var en koncert, og det blev til velgørenhed. He was trying to raise money to buy and protect the literary tradition of a place in the northeast called Walden Woods where Paul Theroux did a lot of his writing. Han forsøgte at rejse penge til at købe og beskytte den litterære tradition for en plads i nordøst kaldes Walden Woods hvor Paul Theroux gjorde en masse af hans skriftligt. So he asked me if I could play a few songs at an evening in LA. Så spurgte han mig, om jeg kunne spille et par sange på en aften i LA. He also asked John Fogerty and Neil Young. Han bad også John Fogerty og Neil Young. So John, Neil, me and Don did a set of songs each. Så John, Neil, mig og Don gav et sæt af sange hver. I didn’t have any show, no quadraphonic sound, just Don’s band and me on the guitar. Jeg havde ingen vise, ingen Kvadrofoni lyd, bare Don's band og mig på guitar. I remember playing Mother and I can remember feeling this extraordinary wave of love from the audience. Jeg kan huske at spille Moder og jeg kan huske følelsen dette ekstraordinære bølge af kærlighed fra publikum. There I was singing this song which they all knew, and they all seemed so happy. Der var jeg synger denne sang, som de vidste alle, og de alle virkede så glad. And in that moment it rekindled the performer in me, I realised it was something I needed to get back to again. Og i det øjeblik det rekindled den udøvende kunstner i mig, jeg indså det var noget, jeg er nødvendige for at komme tilbage til igen.

Så ja det har de. Hentet fra google

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-08 21:59

Jeg googlede roger waters and john rogerty og et stykke nede kom dette frem !!

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 13-07-08 22:04

Citat
So John, Neil, me and Don did a set of songs EACH

Det betyder jo ikke at de har sunget en sang sammen!!

Kommentar
Fra : shakky

Dato : 14-07-08 08:23

Hey piaskov.

Kan du give mig webaddressen på citatet,så jeg kan se om det er rogers udtalelser det er.
Spørgsmålet er jo om de overhovedet har haft noget sammen (roger og john).
det virker som om jeg har tabt og skal give dig point.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-07-08 12:54

jeg finder det lige

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-08 13:37

Så lykkedes det
Citat
Roger Waters talks about the happy 'Syd Barrett' years, Bangalore ...- [ Oversæt denne side ]Roger Waters is much more at peace now than he was 25 years ago, ... He also asked John Fogerty and Neil Young. So John, Neil, me and Don did a set of songs ...
www.pink-floyd.org/artint/wtbang0402.htm - 13k - Cached - Lignende sider

Så må du se efter selv
Det er altid surt at tabe

Kommentar
Fra : shakky

Dato : 14-07-08 17:32

Hey piaskov.
jeg erkender mit nedrelag,men godt at kunne få hjælp her,det gør en klogere.
Tak for hjælpen.
Ps min kæreste er MEGET Glad.

Godkendelse af svar
Fra : shakky

Dato : 14-07-08 17:32

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-07-08 23:25

Hej igen.
Ja Ja sådan er det jo. Men hvis hun ikke er glad så er hun et skarn