/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Brænde 3 meter, leveret
Fra : thulin
Vist : 4762 gange
100 point
Dato : 12-07-08 11:41

Jeg er på jagt efter lidt brænde, men synes det er lidt af en jungle der ude.

Har tidligere bestilt en hel lastbil brænde, fra sønderjylland men kan ikke huske hvilket firma.

Er der nogle derud som kan kender et godt sted, hvor man kan købe 30rmt eller mere i 3 meter stykker, leveret selvfølgelig til en ordentlig pris ???
Det er midtjylland.

Jeg kan sagten selv søge på google go finde diverse firmaer, de fleste firmaer vil bare helst sælge kløvet. Det er der jo mest profit i for dem.

Det billigste jeg har fundet indtil videre er Viborg kommune, men de levere ikke, så skal man have en vignmand - noget der kender en vignmand som kan flytte træ ??? Og hvad koster den slags ?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-07-08 14:34

en vgnmand skal have ca 700 kr i timen. og der går en time med at læsse, hvis han skal krane det op. han må køre 80 km i timen, så det er såmænd ikke så svært at regne ud,hvad det koster.
men dumå da have en lokal leverandør der kan levere brændet. om du betalerham lidt mere, eller du betaler vognmanden for at hente et læs der er lidt billigere, kan vel være et fedt.

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 13-07-08 03:26

Prøv http://www.fyrselv.dk/
http://www.dba.dk/asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=6300
har selv lige søgt på det. og du kan få det
leveret i et BUR 3_for omkring 1400.-
PR PALLE + rabat for mere/ mindre
OG DET er billigeere end briketter.

Ellers spøg OK / STATOIL + andre

Accepteret svar
Fra : ramram

Modtaget 100 point
Dato : 13-07-08 03:31

SORRY_____overså 3 METER
plejer at få leveret fra en vogmamd i Hobro
han lægger det med kran, hvor du vil have det
280.- pr m + 50.- EG/ BØG/ ASK
og køber du i de ;ÆMGDER får du sikkert rabat/
kommer tilabage med et link...?
MEN han er på de gule sider, eller den LOKALE avis.

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 13-07-08 03:39

Hvis du kan vente_?
smider jeg lige hans nummer i morgen
SKAL have lidt søvn......
Men ellers er det samme pris__næsten

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 13-07-08 03:48

98654541_________MOB_____21264330

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 13-07-08 03:49

+

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 13-07-08 03:50

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 13-07-08 03:51

BTW__265.- pr M

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 13-07-08 17:14

Tak for svaret ramram.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 16-07-08 08:35

Har nu bestilt 15 rmt, OK priser - leverer. Lige som det skal være.

Får træet om ca. 1 mdr så må jeg jo se hvad der kommer.