/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
extensions med lim
Fra : LeaBia
Vist : 1201 gange
50 point
Dato : 09-07-08 16:28

hej

har haft extensions sat i med sådan noget silikonelim. nu hvor jeg har taget mine extensions ud har jeg stadigvæk limrester i håret. er der nogen der ved hvordan man får dem ud?

mvh Lea

Kommentar
Fra : Geggo

Dato : 09-07-08 16:34

Du kan enten få noget limopløser der hvor du har købt dine extensions, eller også er det bare masser af balsam i håret og så rede det ud med en kam. Jeg har været igennem den mange gange, og har altid lim tilbage. Hvis det ikke er ret meget, og du ikke er generet af det kan du bare rede dit hår og vaske det normalt, så går det ud af sig selv. Hvis det er så meget så det er et problem kan du få en til at rede det med en tæt kam små totter, lidt smertefuldt men dejligt når det er ude.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-08 16:44

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå til en frisør for at være sikker på et godt resultat.

Kommentar
Fra : Geggo

Dato : 09-07-08 18:07

Det behøves ikke.. Det er bare lim, og frisøren vil bare gøre det samme som du selv kan gøre. Spild af penge. Jeg har altid klaret den selv, giv det et forsøg.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 09-07-08 19:40

- Ubesvarede 1
- Besvarede 9
- Annullerede 18
- Slettede 0

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-07-08 20:28

UPS