/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Crack... Hvordan gør man??
Fra : Kevizz
Vist : 675 gange
60 point
Dato : 08-07-08 21:03

Heii alle...

Jeg har lånt Swat 4 af min ven og har downloaded ceacken og det hele men jeg kan ikke få den til at virke... Jeg har kopieret den og alt muligt men den siger den mangler en fil..??

Er der nogle der kan give mig en rigtig ´forklaring´på hvordan man cracker et spil?? plzz...

Mvh.. Kevizz

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 08-07-08 22:24

der skal du i bruger grupper warez

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-07-08 02:42

Køb dog lortet, nærige svindler....

Stjæler Du også med arme og ben i butikkerne ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-08 09:58

ser det ikke lige lidt forkert ud at du skriver du har lånt et program og skal cracke det ? din ven må jo have nøgler og andet der skal til i så fald

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 09-07-08 12:40

So glem det...

Kommentar
Fra : JSteenberg

Dato : 30-08-08 16:00

virker hans swat 4? I så fald, kan du med netop swat 4. bare lægge de installerede filer ned på en usb nøgle eller lign. og derefter lægge dem over på dit eget drev. destinationen er sikkert noget lignende: "C:\programmer\sierra\swat4" - bare et gæt

Denne side handler om at hjælpe, om det er etisk korrekt, det må etisk råd stå for. indtil da, vil jeg bare hjælpe en kandu'er i nød..

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-08-08 16:35

Hjælp til forbrydelser kaldes det.