/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
nødråb
Fra : Sønder
Vist : 626 gange
300 point
Dato : 05-07-08 21:49

Jeg ved godt denne her måske falder lidt uden for de sædvanlige, men altså. Jeg er lige blevet separeret og skal flytte til et nyt sted. Der skulle vel ikke være nogen som kender nogen, som er ved at udskifte deres (ellers velfungerende) vaskemaskine eller køle/fryseskab helst i området Taastrup- Glostrup...?
Og som vil lade mig købe dem for et rimeligt beløb?
Er den for krævende?
PS. Spring venligst over de sjove: Skovsen, ElGiganten Punkt1 osv.
Tak

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-07-08 21:59

prøv at kigge på storskrald.dk. der ermange af slagsen til bortgivning

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-07-08 21:59

Prøv at kigge ind her hvor "Snehvide" har lager salg af hårde hvidevarer
http://www.snehvide.dk/hvidevarer/lagersalg.htm

Held og lykke

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-07-08 22:00

Du kan da prøve at gå ind på gul og gratis og se der:

http://www.guloggratis.dk/

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 05-07-08 22:31

Har prøvet dem. Venter på svar fra storskrald, Snehvides var alt for dyre til mig, gul og gratis-foreløbigt intet.
Tak for forsøgene, vender tilbage..

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 300 point
Dato : 06-07-08 00:01

Jeg har skrevet brev til dig med forslag.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-07-08 16:23

Der er i alle størrer byer en ugeavis, hvor der næsten altid er en nyere vaskemaskine.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-07-08 18:13

Som andre måske har sagt: Den blå avis, Lokalavisen, lokale loppemarkeder, Sudan missionen, de har afdelinger i næsten alle byer; Men de fleste har skiftet navn her på det sidste, nogle hedder nu Afrika mission (De er knaldhamrende billige, fordi de får yingene foræret!)
http://sudanafricanmission.org/
http://satellite.gtrade.org/?OVRAW=sudan%20mission&OVKEY=sudan&OVMTC=advanced&OVADID=4762843031&OVKWID=34731792531&ysmwa=8erghjdoKe7qNurhPEY3wSnqcLZ5sykyg5gQ_1nfe5pZApJ-4ra_UgEFJu9Txotm

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 07-07-08 16:22

Tak, alle forslag vil blive undersøgt!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-07-08 14:08

Hej sønder .
Hvorfor prøver du ikke bare at sætte en seddel op i det lokale supermarked ???
Du kunne jo være heldig

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 09-07-08 18:22

Tak for svaret granner01.
Og også tak til jer andre. jeg kan jo desværre ikke dele pointene, selv om jeg gerne ville.
soender

PS det endte med at de alligevel var billigst i El-giganten