/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  2mmy 200
SVØMNING
Fra : Fufuuh
Vist : 335 gange
45 point
Dato : 03-07-08 22:29

Hej jeg er en fantastik smuk pige med en dejlig personlighed og en lækker krop , Meen min bedste veninde hader at tage ud på starnden :S så jeg må nøjs med at tage til en svømmehal men det er så uikke problemet hun er helt vildt flov over at have badetøj på hvor nogen drenge kan se hende
så ,
NOGEN SOM KENDER EN SVØMMEHAL I KØBENHAVN SOM KUN ER FOR PIGER ELLER KAN GIVE MIG EN HJEMMESIDE HVOR JEG KAN SE DEN SVØMMEHAL NÆRMER AN. PLS HAR BRUG FOR NOGENS HJÆLP !!!!!

Kommentar
Fra : achton

Dato : 03-07-08 22:33

Citat
Hej jeg er en fantastik smuk pige med en dejlig personlighed og en lækker krop

Dagens vittighed, har du flere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-08 22:36

Du er ikke en pige - for en pige skriver ikke på den måde.................afsløret med det samme.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-07-08 22:40

Jeg syns du sku sende et billede af dig selv f.eks.på www.peecee.dk så skal vi nok sige om du taler sandt altså det er vist din veninde der har et problem ,men på de fleste strande kan man da tage længere ud end fluetæpperne og finde strand for sig selv eller tage til mindre besøgte strande en de mest populære Altså en svømmehal uden mennesker hmmmm

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-07-08 00:33

Du skal bare gå med på et muslimsk kvindehold, dem er der flere af rundt omkring.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : achton

Dato : 04-07-08 08:00

Pas på hvalfangerne der ude.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 04-07-08 10:41

Jeg kan godt se, at det er en meget vigtig oplysning, du giver os: At du er en "fantastisk smuk pige med en dejlig personlighed og en lækker krop"........det er jo meget relevante oplysninger i forhold til det spørgsmål du stiller

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-07-08 10:15

hvad så hvalros, ka du holde snuden over vande ?