/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
spiseunderlag i plast/vinyl
Fra : Vupti01
Vist : 697 gange
45 point
Dato : 03-07-08 13:54

Er der nogen der ved hvor jeg kan få lavet et spiseunderlag til dyr i "min egen" størrelse og mønster. Selvfølgelig til rimelige penge Materialet skal kunne tørres/vaskes af. Dem man kan købe hos dyrehandlerne synes jeg er alt for små.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-08 14:07

lav et selv så det kommer til at passe - plast eller vinyl kan købes i alle byggemarkeder

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-07-08 14:08

Hvad med at få lavet et lamineret underlag - så kan du selv bestemme motiv og størrelse
http://www.degulesider.dk/vbW/kategori/Laminering_00025206.html

Vi har altid brugt en stor serveringsbakke som underlag til madskålene - det fungerede fint

Kommentar
Fra : Vupti01

Dato : 03-07-08 14:17

Tak for det, men hvordan får jeg så mit eget mønster på? Og bliver laminering ikke for tyndt?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-07-08 14:21

Du medbringer selv dit billedmateriale til forretningen - laminater fås også i kraftig kvalitet. Prøv at finde en forretning i din nærhed og få en snak med dem

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-07-08 14:24

Citat
bliver laminering ikke for tyndt
det er vel bare meningen at det skal beskytte gulvet mod fugt og madrester - men kommer til at tænke på det nok ikke ligger fast nok ......

En anden ide er en gummimåtte, som dem man bruger i bunden af badekar

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-07-08 14:55

Hvorfor køber du ikke et underlag til stole. Det bruger vi i computerrummet så stolene ikke laver mærker i gulvtæppet. Det er af plast og kostede 150 kr. i Silvan. Det fås i flere størrelser

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-07-08 14:56

Så kan du selv klæbe motiv på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-08 16:09

Ikea har også et kontorundelag med festlige motiver.
Jeg bruger det til undelag for min kontorstol med hjul.
100 X 120 cm.
149 Kr.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 03-07-08 21:57

du kan jo bare få lavet dine motiver på et tyndt materiale, og så lægge en plexiglasplade ovenpå. det koster ikke så meget. og du kan få en plade der er 205 x 310 cm. det skulle vel række.