/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Flip silent til Nokia N95 8GB
Fra : Kortoververden
Vist : 447 gange
400 point
Dato : 29-06-08 22:29

Jeg prøver desperat at få applikationen Flip Silent til at virke på min N95 8GB men får at vide at certifikat er udløbet, jeg har så fundet den i en version der skal "signes" men hvordan gør man det??

Dette er vigtigt for mig og jeg udlover en fysisk præmie til den der kan få det til at virke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 23:17

You need a Developer Certificate to sign the sis file in order to install it on your phone!

Har du læst denne

http://symbianblog.com/index.php/flipsilent/

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-06-08 23:18

Ja, men hvordan får jeg den signet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 23:20

Eller denne....

Citat
Go to “Applications” > “Application Manager” (App. Mgr.)

select “Options” > “Settings”. Change “Software installation” from “Signed only” to “All”

After this you should be able to install your software.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 23:22
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-06-08 23:23

Jeg har jo selvfølgelig prøvet de åbenlyse muligheder og det man kan finde på nettet, jeg har brug for en der kan få det til at virke, og som ved hvordan.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 23:27
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-06-08 23:30

Der har jeg også været og links til den nødvendige software virker ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 23:31

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-06-08 08:04
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-06-08 08:13

Tusind tak for de velmenende råd, men jeg har jo naturligvis prøvet de forskellige steder man kan finde frem til på nettet det jeg mangler er en der VED hvordan man får det til at virke, og ikek en række links

Kommentar
Fra : brian_messenger

Dato : 20-07-08 08:58

Programmet skal installeres på telefon hukommelsen, ellers virker det ikke.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-07-08 07:01

Ok, det er rart at vide hvis jeg når så langt, indtil videre kan jeg ikke få lov at installere overhovedet, fordi den ikke er signed