/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Original software SE W 880 i ?
Fra : binepigen
Vist : 410 gange
300 point
Dato : 29-06-08 16:42

Jeg søger et sted der kan ligge originalt software på min datters SE W 880i . lige nu har den software fra 3 , men vi vil gerne have det skiftet da hun er gået over til Tellmore , vi bor i Vejle , så det ville være fint hvis nogen kender et firma eller andet i nærheden .

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-06-08 17:34

Det kan alle forhandlere hjælpe med, hv is de er tilknyttet et autoriseret værksted henvender du dig blot med en kopi af den originale købskvittering og spørger om de kan lave en software opdatering, såfremt telefonen er mere end 2 år gammel eller du ikke har den originale kvittering koster det et par hundrede kroner

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 29-06-08 17:42

Også hvis den ikke er købt der ? kan ikke forestille mig 3 vil ligge andet software ind end deres eget ????????

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-06-08 19:10

Det er ligegyldigt hvor den er købt sålænge du har en kvittering, eller er villig til at betale

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-06-08 19:23

en telefon fra 3 har deres eget software lagt i og der kan ikke lægges orginalt i de har ingået en aftale med SE og Nokia om at softvare i en 3 tlf der er specialt fremstillet må ikke laves om. har selv prøvet at få lagt orginalt se softvare i men ente men at købe en ny telefon

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-06-08 20:48

Sikke noget vrøvl, en 3 telefon kan unbrandes ligesom en hvilken som helt anden telefon

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-06-08 21:07

Kortoververden så kender du ikke til 3 aftale med se og nokia. jeg har haft flere telefoner til ubrand tdc sonfon ect har deres eget logo i webbrowseren i deres telefon. de har ikke nogle aftal med med se og nokia og skal en telefon ubrandes skal de sende til fabrikken jeg har selv sendt flere telefoner af steder
men 3 har jeg/vi aldrig kunne gøre noget ved det de har monopol på det software der ligger i der der står også 3 der hvor modelnavnet vil stå
du kan låse en 3 telefon op du kan bruge den som du vil med et andet kort men ænder softwaren tilbage NEJ det har jeg aldrig set i den tid jeg har arb med det jeg har haft prøvet flere gang og hver gang har jeg fået at vide kan vi ikke vi har aftale med 3

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-06-08 21:37

Jeg arbejder for Sonofon, og med jævne mellemrum kommer kunder ind med telefoner de har købt hos 3, dem sendr vi til værkstedet og når de kommer tilbage er brandingen på mystisk vis forsvundet, og så gider jeg egentlig ikke bruge mere tid på den diskussion.

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 29-06-08 23:07

Jeg har også fået en Nokia 6280 ubrandet hos en Nokia afdeling i Vejle , altså fra 3 software , så det er ikke problemet , regner dog ikke med de vil gøre det på en SE , men vil da kigge ind til sonofon og andre når jeg skal til staden igen

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 01-07-08 23:19

alle telefoner kan debrendes også hvis de er fra 3 af og vil det værksted du hendvender dig til kan de fleste unlocker gøre det for dig for ca 100-200kr uden problemer

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 02-07-08 07:37

Netop , håbede at nogen kendte til sådan et værksted , eller unlocker i nærheden af Vejle ?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-07-08 08:41

Gå ned i den nærmeste Sonofon butik og spørg om de vil sende den til opdatering og debranding, hvis du har en købskvittering der er mindre end to år gammel er det gratis

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 06-07-08 11:07

Ja det bliver nok enden af det , min datter er bare ked af at skulle undvære den ret længe , så jeg håbede der var en slags Telecare ? så det kunne gøres mens vi ventede .