/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder sangen ?
Fra : c4jdin
Vist : 401 gange
10 point
Dato : 28-06-08 22:45

hej , sangen starter med hvor en mand rapper/synger og så synger en pige , og så kommer der igen til sidst i snagen hvor manden han synger igen. der er sådan lidt gang i sangen , og det eneste jeg opfangede fra sangen var " cause nothing can ......... " ?
vil være en kæmåe hjæklp hvis nogen ved hvad den hedder ?
på forhånd tak , mvh. mig :D

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-06-08 01:56

Nååååååååååååååååååååå den der med ham der rapper også er der en pige der rapper.
Aaaaaaaaaaarh klart der.

Der må jo være.... cirka 100.000.000.000 sange og vælge imellem.
Hvor har du hørt den og var du høj på stoffer da du hørte den ?
Kom med noget mere info.

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 29-06-08 11:19

Det er tilladt at svaret pænt, og ikke svine folk til.

Jeg tror det er en sang, hvor det er Dido der synger sammen med en rapper. Måske en lille hjælp, men kan ikke huske hvem det er.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 29-06-08 19:18

http://www.youtube.com/watch?v=FKQOTnWb9GU

Et Bud

Du ¨må gerne lige sætte pointfortjenesten op med sådan et spørgsmål

Annuller spørgsmålet
Fra : c4jdin

Dato : 29-06-08 22:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål