/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Flip silent
Fra : Kortoververden
Vist : 417 gange
500 point
Dato : 27-06-08 09:28

Jeg prøver desperat at få applikationen Flip Silent til at virke på min N95 8GB men får at vide at certifikat er udløbet, jeg har så fundet den i en version der skal "signes" men hvordan gør man det??

Dette er vigtigt for mig og jeg udlover en fysisk præmie til den der kan få det til at virke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-08 13:40

Snak da med fabrikanten

Er du ikke selv forhandler

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-06-08 07:34

Jo jeg er forhandler, men der er tale om tredjeparts software.

Annuller spørgsmålet
Fra : Kortoververden

Dato : 29-06-08 22:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål