/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Billedet på Minority report
Fra : Bragesvej
Vist : 360 gange
10 point
Dato : 07-03-03 20:26

Der er en sort bjælke i top og bund af biledet, er det filmen der er sådan?
jeg syntes ikke jeg kan stille noget inde i setup på min dvd afspiler?

Kan i hjælpe..

Mvh Peder

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 10 point
Dato : 07-03-03 22:32

Hvis du har et almindeligt fjernsyn, altså ikke widescreen, så er det fordi filmen er optaget i 16:9 format, eller ofte bredere, så den passer på lærredet i biffen. Et almindeligt fjernsyn har et smalt og højt billede i forhold til biograf eller widescreen tv (16:9), så det er helt normalt. Tror faktisk Minority Report har bjælker i billedet på mit widescreen, det er der ofte.......

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 07-03-03 23:40

Tak for svaret..

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 08-03-03 00:14

Øh, skal du så ikke godkende det? Går ud fra det er fyldestgørende, er der noget du vil have uddybet?

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 08-03-03 01:00

Tak for svaret IceCap.her er dine point...sorry

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 08-03-03 01:24

Håber bare at svaret er ok, hvis der er andet skal du bare spørge. Men Kennex laver ikke widescreen tv's, så som jeg skrev i det andet spørgsmål, skal du bare stille din DVD til normal aspect (4:3).......