/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hva hedder dette stik..
Fra : 10.Totti
Vist : 515 gange
20 point
Dato : 25-06-08 16:47

Ja hva hedder dette stik. Det kan ses her
http://img233.imageshack.us/my.php?image=p250608161801pa2.jpg

Troede det var et Mini HDMI stik.. Men det kan i se her at det er det ikke... Det er mini HDMI til venstre og det rigtige Stik er til højre:

http://img61.imageshack.us/img61/6555/sdc10140bf3.jpg

Det er et samsung kamera

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-06-08 16:53

Er du sikker på at det er et HDMI? - Det kunne jo også være et dokkingstik, som producenten har valgt som mulighed for strøm og data overførsel.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 25-06-08 17:00

Skriver også det IKKE er Hdmi..og jo det er til strøm og overførsel

Kommentar
Fra : r2d2me2

Dato : 25-06-08 17:14

Du kan jo kalde det et "DOKKING overførsels stik", det har nok ingen standard betegnelse

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 25-06-08 17:25

Det hedder Bent der er den direkte oversættelse af Chauaniltch. Nå pjat. Det er ganske rigtigt et stik til dokking. Og ikke noget standardstik.
Så kan man jo spørge hvad du mangler?

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 25-06-08 17:53

Skal bruge et kabel der passer i kameraet og så der HDMI i den anden ende.. Så det kan tilsluttes tv'et... Der var kun et AV kabel med...

Men hvis nogen af jer ved hvor man kan købe denne "Cradle" hedder den, hvor den kan købes så Vil det også være fint

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 25-06-08 18:00

Fandt den her.. http://www.triogate.dk/shop/samsung-docking-station-9083p.html

Men passer ikk til mit kamera som er et Samsung NV24HD

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 26-06-08 08:27

Spørg i Elgiganten. De har Samsung og en hel del tilbehør, så det er nok det bedste sted. De er også forholdsvis gode til at skaffe hjem.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 26-06-08 11:55

Det er samsungs egen udgave af et USB-stik. Det kan overføre til computeren, eller tilkobles en Cradle.

Den cradle du skal have fat i for at kunne benytte HDMI, hedder: SCC-NV4HD

Men du får mere end svært ved at finde den PT, da dit kamera er så nyt at cradlen ikke er i handlen endnu

Så bare ha' tålmodighed, eller ring til din photo-pusher og forudbestil så du er sikker på at få en, når den kommer

Vh Claus