/ Forside/ Karriere / Udlandet / Østlande / Spørgsmål
10  granner01 100
Transport af indiske senge
Fra : katho
Vist : 987 gange
300 point
Dato : 22-06-08 21:24

Hej
Er der nogle der kan give mig tips til hvordan jeg får transporteret 4 indiske senge hjem ??
De er ikke samlede. Oprindeligt skulle de være sendt med postvæsenet, men vi fik at vide at pakkerne var for lange ( over 2 meter ).
Stedet er nord Indien - byen Dehra Dunn. De står pt. opmagasineret hos een.

Fragt ?? Hvordan ?? Og hvad siger pålideligheden - kan man være sikker på de kommer fra ??

Mvh Katho

ps. Ellers nogle der ved om man i Danmark kan købe indiske senge ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-08 21:27

Hvad specielt er der ved en "indisk seng"

Enhver speditør kan hjælpe dig med transporten.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-08 21:29

Jeg har fået varer fra Singapore via speditørefirmaet DHL som virker pålideligt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-06-08 21:29

DFDS

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-06-08 21:56

Der findes masser af speditørfirmaer. Er det mon lige så billigt at få en dansk snedker til at lave dem?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-06-08 22:11

for et par år siden, besøgte jeg Børglum kloster, da var der et udsalg af indiske møbler, om der var senge husker jeg ikke. Men stedet er et besøg værd - så hvis i skal til Løkken - -
http://www.boerglumkloster.dk/Arrangementer/Kalender/tabid/148/language/da-DK/Default.aspx

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 23-06-08 15:09

Se om du kan komme igennem hos gtx.nu. De får sendt gennem DHL som kun kan varmt anbefales! GTX er billige og super nemme at komme igennem hos hvis der sku være noget som helst.

Vil ku' sove godt i dine nye senge, så brug GTX/DHL!

Held og lykke med det!