/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson W880i ???
Fra : majsepige
Vist : 548 gange
75 point
Dato : 22-06-08 20:37

Jeg sidder og overvejer at købe en Sony Ericsson W880i

http://www.callmeshop.dk/debitel/addToCartPage.do?baseEntry=SonyEricssonW880iGuld&utm_source=Landingpage&utm_medium=SonyEricssonW880i&utm_campaign=SonyEricssonW880iGuld

Det skal være uden abonnement

Så vil jeg høre om der er nogle der har forstand på hvad sådan koster HELT UDEN ABONNEMENT, altså bare tlf. så jeg kan bruge mit sim kort fra cbb i det - éller om de syntes den er det værd i forhold til prisen ???

Så vil jeg også høre dem som har en nu, hvad de syntes om den ?? om de vil anbefale den ??? eller om de syntes jeg skal kigge efter noget andet ???

Håber i kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-08 20:47
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 85 point
Dato : 22-06-08 21:02

Den er ikke så dyr, så køb du den bare, bedre og flottere telefon får du ikke for 1330 kr. du skal regne med lidt mere, en M2 Micro Memory kort kan næsten ikke undværes, link til telefonen den kan købes i andre farver, jeg synes at denne er den flotteste: http://www.goblue.dk/product.asp?product=1731&sub=0&page=3 link til memory kort: http://www.goblue.dk/product.asp?product=1480&sub=0&page=1 hvis du vil have en som er billigere, så køb en Sandisk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 21:05

Det her overså jeg, men det gør bare telefonen billigere, den er incl. 1GB memory kort
Citat
Sony Ericsson W880i Flame Black inkl. 1GB kort

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-06-08 21:59

Mange gange kan det altså bedre betale sig at købe den med abb. selvom du ikke bruger det så kig lidt hos de forskllige operatører og se på den totale pris for 6 måneder (den skal oplyses)

Iøvrigt er det en telefon der har været en del problemer med, så sørg for som det allerførste du gør inden du begynder at lægge data i den at opdatere softwaren

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 23-06-08 13:14
Godkendelse af svar
Fra : majsepige

Dato : 22-07-08 21:21

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-07-08 23:01

Selv tak, fik du købt en W880i ?