/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tunebite
Fra : Disi
Vist : 1044 gange
100 point
Dato : 19-06-08 09:44

Jeg har lige fået Tunebite installeret på min bærbar og på min Alm Pc og det funger bare.
Men på min alm Pc er den op til en time for at konventer et musik album og på min bærbare 3 til 4 min
Sammenligner jeg indstillinger på de 2 Pcèr er de samme
Kan det være fordi at jeg har 2 forskellige antivirus programmer Norton ”på den hvor den kun tager en sang af gange”
Og Avg på den hvor den tager op til et album af gangen.
Meget mærkeligt
Jeg tog mit norton af i går og installere AVG og Vupti så skete der noget med Tunebite
Den konvaterte et album på 5-7 min
Men her til morgen var alt ved det gamle igen Altså en sang afgangen hvad er der galt

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 19-06-08 10:26

Det er sandsynligvis lydkortet eller opdætningen af samme der er et problem. Det tunebite gør er at afspille til lydkortet og optage lyden med det samme. Der foregår altså en DA-AD konvertering.
Når din bærbare kan lave mere end en sang ad gangen er det fordi den bruger bagkanalerne i surroundkortet. Hvis du så ikke har et surroundkort eller det ikke er sat rigtigt op opstår problemet.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 19-06-08 10:30

som jeg skrev tog jeg Norton af og ind med Avg i går og der gik det stærkt hvorfor så langsom i dag ??

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 19-06-08 10:45

Bum bum. Den havde jeg lige overset. Det er selvfølgelig Norton der (også) fucker det op. Og den er langsom fordi du ikke kan fjerne den helt, maskinen var hurtig i går da den ikke var genstartet.
Det kræver en "Nortonfjerningsekspert" At få det hele med når Norton skal væk. Den er sgu næsten værre at få væk end alle de vira den lukker ind!

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 19-06-08 11:04

Jeps
har du noget forslag

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 19-06-08 11:23

Jeg kender en der kan fjerne den (Mod betaling) men det er i sydsjælland.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 19-06-08 17:02
Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 19-06-08 17:14

Fedt Klaudi. Linket bliver straks gemt. Så kan vi straks udradere lortet. Det er ligemeget hvem der skal hjælprs med hvad, så er Norton vejen. Og lortet er ikke engang god til at fjerne vira.

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 25-06-08 09:49

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-06-08 16:42

Velbekommen, håber du har fået det til at virke

mvh klaudi