/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
brobizz
Fra : Basse8435
Vist : 1396 gange
20 point
Dato : 15-06-08 16:10

Hej

Hvordan forgår brobizz

Skal den der ejer bilen også eje det kort der betales med ?

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 15-06-08 16:25

Nej!

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 30 point
Dato : 15-06-08 16:43

Du kan bestille den her. Køb en EasyGO. Så gælder den mange steder.
Både på Storebælt og Øresund. + Mange andre steder.

http://www.storebaelt.dk/brobizz/BroBizz_info/EasyGo

Kommentar
Fra : Basse8435

Dato : 15-06-08 16:48

Oki.

Det vil sige jeg kan godt tage over storebælt og betale med kones kort.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-06-08 16:52

Yes. Det kan DU gøre.

Kommentar
Fra : Basse8435

Dato : 15-06-08 16:54

Men hvis vi nu bestiller en bro bizz med hendes kort skal bro bizzen så stå i hendes navn
Og kan jeg så køre med den

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-06-08 17:27

BroBizz bliver tilknyttet en konto, hvor beløbet bliver trukket over, således at hvis du opgiver din kontonummer, så kommer du til at betale for brugen af bizzen, uanset om du er med eller ej. - Du hæfter for brugen af den, som om du har lånt din pung ud!

Husk også på at to bizzer i bilen vil blive registreret ved betalingsanlæget, hvis du ikke sørger for at den ene ikke er lagt ned i den medfølgende lille taske, der er foret med beskyttende folie.

Du kan bruge bizzen på storebælt, øresundsbroen, færgen ved helsingør/helsingborg, samt færgen sj.odde og ebeltoft, lige som den kan bruges på betalingsveje i Norge, samt til parkeringsafgift på visse af P-pladserne i Kastrup Lufthavn.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 15-06-08 18:37

Brobizzen kan placeres i hvilken som helst bil. Prisen trækkes hos den, der har bestilt kortet.

Godkendelse af svar
Fra : Basse8435

Dato : 28-06-08 20:42

Tak for svaret Smokei.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-06-08 22:23

Selvtak og go' tur