/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
MS Project
Fra : projektleder
Vist : 1045 gange
120 point
Dato : 06-03-03 14:12

Som ny bruger af MS Project (2000) melder sig følgende spørgsmål:

I forbindelse med planlægning af aktiviteter er kalenderen baseret på en 7-dages uge, hvor der automatisk tages højde for "ingen aktiviteter" lørdag og søndag, hvilket er ganske udmærket, når der ikke forekommer helligdage i planlægningsperioden.
1. Kan kalenderen opsættes/udbygges til yderligere at tage højde for egne valg af "ingen aktiviteter" foruden de eksisterende arbejdsfrie dage (lørdag / søndag)? - og hvordan gør man det? - eller hvad måtte løsningen alternativt være?

Accepteret svar
Fra : alkoy

Modtaget 130 point
Dato : 06-03-03 15:41

har løsningen men først piontene

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 06-03-03 15:50

har løsningen men først piontene

Godkendelse af svar
Fra : projektleder

Dato : 06-03-03 16:27

Tak for svaret alkoy.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-03-03 17:54

Du er blevet snydt, projektleder.
Læs nærmere her: http://www.kandu.dk/dk/spg/12240