/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
toilet bræt design
Fra : polpot
Vist : 3811 gange
500 point
Dato : 06-03-03 08:08

Hej med jer.
Jeg er udemærket klar over at det følgende spørgsmål er meget mærkeligt, men da jeg på kandu har haft meget held tidligere, prøver jeg nu.

For ca. 6mdr siden så jeg i et dansk boligblad, et meget specielt toiletbræt.
Toiletbrættet var støbt i transparant plastic og inden i det, var det fyldt med farvede tegnstifter,en sjov ide.
Nu er spørgsmålet så, hvor køber jeg det????????????????????????
Jeg gir 500 point for et svar.
De bedste hilsner.
polpot

Accepteret svar
Fra : E70

Modtaget 510 point
Dato : 06-03-03 08:24

Haløjsa, det var nok en speciel en...

Prøv at kigge her, der er alt - også et klart et med tegnestifter http://www.bogseats.co.uk/RESIN.html

SPM

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 06-03-03 08:55

hej e70
tak for det, jeg venter lige for at se om jeg kan opstøve noget dansk sted.
hvis ikke, får du point.
men indtil videre, tak for hjælpen

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 06-03-03 10:23

Jeg ved at de i Bilka har haft med pigtråd indstøbt, men om de også har med tegnestifter, det kan jeg altså ikke mindes. Men de er jo garanteret fra samme firma, så spørg i Bilka om det kan fremskaffes.

MVH Bente

Kommentar
Fra : E70

Dato : 06-03-03 10:53

Hej polpot

Bente64 skriver "en med pigtråd", den kan du også finde på samme side, som henvist til tidligere - der er mange andre sjove

SPM

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 06-03-03 15:07

Hej polpot.
der er også en masse her http://www.wrengco.f9.co.uk/directp/wcseats.html

det er godt nok svært at opstøve noget på dansk. har virkelig ledt længe..!
men der er ikke til at finde noget

Held og lykke med det

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 06-03-03 15:08

tilføjelse til forrige. der er en masse på engelsk men det er jo ikke det du søger desværre

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 06-03-03 16:07

Jeg vil råde dig til at kigge næste gang Bilka har toiletsæder på tilbud lol. De har nogle med blomster i og fisk, pigtråd oma. Du kunne være heldig at de har den du mangler =)

/dortedyg

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-03-03 17:18

Hmm!

Har også prøvet at være inde og kigge, kan kun give E70 ret i de engelske sider, den er i øvrigt også den billigste. Har prøvet men kan desværre ikke finde nogle danske sider - pøj, pøj i din søgen

Kommentar
Fra : E70

Dato : 06-03-03 17:45

Til CLAN... takker så meget, men jeg var bare tidligt oppe (derfor før de andre) og kan heller ikke finde noget på de Danske sider, men håber da at 'polpot' finder dem i Danmark... men jeg tvivler nu meget. Omregnet pris inkl. fragt for den med tegnestifterne er ca. 650,- kr. på den side jeg fandt

SPM

Godkendelse af svar
Fra : polpot

Dato : 07-03-03 07:17

Tak for svaret E70.
jeg prøver at købe det på nettet, så jeg opgir i danmark.
Tusind tak til alle.
mvh polpot