/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia med stor skrift
Fra : hellequaade
Vist : 614 gange
100 point
Dato : 11-06-08 08:02

>Hej !
Er der en der kan fortælle mig hvilke Nokia telefoner man kan gøre teksten i beskeder stor? Jeg ved at man kan i 6085 men der må vel være flere modeller med denne "service" det er jo en jungle at læse alle specifikationer igennem!
Helle

Accepteret svar
Fra : tezt

Modtaget 110 point
Dato : 11-06-08 08:06

der er rigtig mange men i de nyere telefoner ved jeg at 2760 og har funktionen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-08 08:31

Jeg har en Nokia 6101, den har godt nok nogle år på bagen, men så længe den virker, bliver den
bestemt ikke udskiftet.

Skriften er så stor, at jeg kan læse og skrive sms'er uden mine læsebriller Jeg behøver ikke engang have telefonen i strakt arm, for at læse

http://www.nokia.dk/A4672142

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 11-06-08 08:43

Ja det er det med den strakte arm der er problemet....armene er sgu ikke lange nok!

Godkendelse af svar
Fra : hellequaade

Dato : 11-06-08 08:45

Tak for svaret tezt.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 11-06-08 08:49

det var da så lidt

pøj pøj med at finde en du kan bruge

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 11-06-08 22:02

Har bestilt en 2760 hos monatel og den var billig.....så nu er manden min glad

MVh Helle