/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Elektrisk problem PGO Comet
Fra : Dennis85
Vist : 1159 gange
300 point
Dato : 09-06-08 17:51

Hej alle sammen

Min PGO Comet er begyndt at opføre sig underligt.
Olielampen lyser hele tiden - selvom der er masser af olie på.
Desuden blinker den hurtigere end normalt, men kun hvis jeg ikke giver gas.

Der er masser af strøm på batteriet.
Sikringen ved batteriet er ikke sprunget.
Der er ikke sprunget nogle pærer.

Så vidt jeg ved er den lampe kun forbundet til "2 takts tanken".

Hvad kan der være galt?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 310 point
Dato : 09-06-08 18:31

Der sidder en oliesensor næsten nede i bunden af oliebeholderen, den er defekt, eller der er faldet en ledning af den, eller ved en stik-samling, måske helt oppe i instrumentbordet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 09-06-08 18:38

Tusind tak Palle, det er værd at tjekke i hvert fald.
Noget tyder måske på en løs forbindelse, for nu er den helt normal igen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-06-08 18:46

Godt, i hvertfald har problemet ikke noget at gøre med olietilførselen, for så var det meget værrer.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 09-06-08 19:13

Jeg blev også lige helt bange.
Jeg savner dog min gamle Puch Monza, det ved man hvad er i stedet for det nymodens elektriske bras hehe.

Den har nok bare fået kuller af sommervarmen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-06-08 20:15

Ja, det har den nok, he he.
Nå men hvis det var det hele, kan du jo lukke spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 10-06-08 18:24

Jeg ville lige holde den åben og se om der var flere bud, men tak for svaret Palle!