/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Filmtitel
Fra : skovlunte
Vist : 433 gange
60 point
Dato : 07-06-08 21:07

Jeg leder efter en film som jeg så for år tilbage. Kan ikke huske særlig meget fra filmen, kun dette:

En ung pige bor sammen med sin gamle far i et hus ude på landet/nær en skov. Faderen vil gerne have datteren afsat så da der kommer en mand forbi for at lave noget håndværk (reparere taget ell. lign.) ser han sit snit til at få dem splejset. Han gør et eller andet så håndværkeren bliver nødt til at blive boende i huset et stykke tid. En nat finder dem gamle mand, datteren og håndværkeren i seng sammen. Sovesofaen (ell. lign.) er klappet sammen over dem, således at de ligge oven på hinaden uden at kunne flytte sig. Faderen skubber til sengen og laver viberationer så datteren ikke kan udgå at blive gravid. Kan ikke huske hvordan den slutter, men kan forestille mig at de så bliver nødt til at blive sammen.

Håber nogen kan kengende noget. Jeg kendte ikke skuespillerne.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 08-06-08 19:05

Kan det være denne
http://www.scope.dk/film.php?id=806

Tænkte også på Villa Paranoia
http://www.scope.dk/film.php?id=2714

Kan du huske om den var dansk eller udenlandsk ?

Kommentar
Fra : skovlunte

Dato : 08-06-08 22:11

Det er desværre ikke nogen af de overstående.
Jeg er ikke helt sikker, men tror den var udenlandsk. Har også på fornemmelsen at den er ældre end de to overstående.

Kommentar
Fra : skovlunte

Dato : 11-06-08 15:59

hvorfor kan jeg ikke forøge pointene mere?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 11-06-08 19:12

Har du flere point end de 60 ? Kan se du er oprettet samme dag som du lagde spørgsmålet.

Kommentar
Fra : skovlunte

Dato : 12-06-08 18:47

Ja jeg har 260 ledige point man kan ikke få lov til at forhøje i dette indlæg?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 12-06-08 18:49

Hvis det er 260 SPoint, så mener jeg ikke man kan bruge dem til at oprette spørgsmål med.

Hvor mange Point har du af dem der står øverst lige under dit navn ?

Kommentar
Fra : skovlunte

Dato : 12-06-08 21:44

260. Det er ikke superpoint.

Annuller spørgsmålet
Fra : skovlunte

Dato : 15-06-08 15:37

.