/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvad passer?
Fra : Tri
Vist : 1335 gange
100 point
Dato : 06-06-08 19:03

Hej!

Er der nogen der kan fortælle mig hvilke biler der passer hjul med min ´86 Transit?

Tri

Kommentar
Fra : malunte

Dato : 06-06-08 20:12

hej prøv med en ford mondeo
mvh.

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 06-06-08 21:41

En Ford Mondeo har enten 4X108 & i 2000 fik den 5X108...
En Transit kører med 5X160, så en Mondeo kan ikke bruges :(

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 06-06-08 22:07

http://www.nysynet.dk/hjuldata.htm

noget at gå i gang med

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 09-06-08 17:43

Hej Dova!

Jeg kender godt boltcirkel, men jeg havde nu håbet på at der evt. var en der ude der vidste hvilken varevogn jeg kunne bruge hjul fra.

Jeg vil nærlæse boltcirkel & se om der evt. er nogle data joeg kan bruge til noget nyttigt.

Tri

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 09-06-08 18:20

Hej Dova!

Jeg har gennemlæst boltcirkel & fandt ud af at alle de biler der står oplyst der ikke har en hulafstand på 5X160 (Jeg tror ikke at der er nogen personbiler der bruger samme hulmønster som en varevogn/minibus)

Kunne det tænkes at der evt. fantes en ligende liste bare for varevogne/minibusser?

Jeg surfer lidt på min ven Google & ser om jeg skulle være heldig, men ellers bare kom med nogle forslag (jeg kunne jo have overset noget)

Tri

Godkendelse af svar
Fra : Tri

Dato : 18-06-08 00:27

Hej Dova!

Jeg fik godt nok ikke de info jeg ledte efter!

Men jeg har fundet ud af at Transitten er den eneste bil/varevogn på marked der kører med 5 X 160 i hulafstand... Så der er nok ikke noget at sige til at jeg ikke kunne finde ud af hvilken bil/varevogn den passer fælg med...

Tak for at du gad tage dig tid til at hjælpe lidt på vej.

Tri