/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
webcams til vista
Fra : pewpewlaz0rz
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 05-06-08 21:06

Nu har jeg siddet og ledet efter webcams til en overkommelig pris, dvs omkring de 300 kr.
Men der er et problem, alle jeg kigger på, har ikke Vista under deres systemkrav.
Er der nogen der kan finde noget, hvor webcamsene faktisk virker til vista?

Jeg gider ikke installere XP bare for at få et skide webcam til at køre, og jeg gider ikke emulere XP for at få det til at køre >_>

Nogen der kan finde webcams til vista?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-06-08 21:16

Min Asu har indbygget webcam, men tror du ikke de andre bare virker unde Vista?

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 05-06-08 21:19

Nej det tror jeg ikke, det står der jo ikke ideres systemkrav.

Fx virker mit lille creative ikke, på XP er det bare plug-an-play, ikke ikke på vista.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-06-08 21:29
Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 05-06-08 21:32

REquirements: Windows® 98 SE/Me/2000/XP

Så ifølge det, så nej

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-06-08 21:35

Det jo snyd at kalde det "Live! Cam Vista" så

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 05-06-08 21:37

Ja ligepræcis XD så tror folk det bare, altså!

Kommentar
Fra : vith

Dato : 05-06-08 22:05

Da jeg gik over til Vista duede mit gode gamle webcam ikke, men for små penge købte jeg et Logitech QuickCam Messenger i A-Z (Bilka på Sjælland).

Det fungerer fint. Kan både tage stillbilleder og levende.

Du kan evt. se det på denne side (jeg tror det er det næstsidste på siden)

http://shopping.kelkoo.dk/ssc-116901-logitech-quickcam.html