/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Defekt Nokia 6210....?????Hjelp....
Fra : oksi
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 04-10-01 15:56

Hei,

Har 2 defekte Nokia 6210 tlf.
1.Den ene går det ann å ringe med og div. alt virker uten displayet. Det er kun lys i displayet.Når eg setter i laderen så sier den et lite biip.(med andre ord så lader den og)

2. Den andre er helt død. Det er en liten z lyd når eg setter i laderen. Ellers død.

Så spørsmålet mitt er: Kan noen fortelle meg hvordan eg kan fikse tlf selv.?
Den som gir meg det beste svaret, gir eg 100poeng.

Alle ideer og forslag++++++ Takker eg for.

Måtte den flinkeste gi meg det beste svaret om hva og hvordan eg kan rep. selv.

Mvh
Øksi

Accepteret svar
Fra : wil

Modtaget 100 point
Dato : 04-10-01 23:39

Hejsa øksi
Hvis der stadig er garanti på disse telefoner, ville jeg ikke vælge selv at lave det, hvis der er en gyldig garanti på, kan du få dem lavet ved din lokale mobil forhandler/værksted, eller der hvor du har købt dem.

Jeg har kun prøvet at lave min egen nokia 3310 en gang, og det var efter jeg havde tabt den ned i en spand vand, derefter skilte jeg bagpanel og alt det andet, og lagde det til tørre, det virkede næsten, men der var stadivæk pletter på mit display bagefter..

Da jeg så tog den med ned til forhandleren ville de ikke lave den, da jeg havde haft gang i den, surt for mig..

så derfor, spørg en der ved noget om mobiler til råds, f.eks. en forhandler, og hør hvad det kan tilbyde dig..

mvh
christian/wil
www.theroom.dk