/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth headset?
Fra : pk2dk99
Vist : 573 gange
50 point
Dato : 04-06-08 19:08

Hej med jer
Jeg har købt en sony ericsson k850i mobil. Jeg vil gerne køb en bluetooth headset til min mobil men jeg har aldrig brugt en headset før. Hvilken headset er gode til brug og kan få i gode pris????
Tak
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-06-08 19:14

Mit foretrukne mærke er en Jabra - den er ikke billig men rigtig go' - det bedste er, at man ikke behøver ørebøjlen, den sidder direkte i øregangen!

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-08 19:19
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-06-08 21:29

http://www.nokia.dk/link?cid=EDITORIAL_620632
eller http://www.nokia.dk/link?cid=EDITORIAL_620674

1. lad vær med at bestille over nettet unden du har har den i øret
2. find nogle modeller der passer i pris til dig derefter finder du en butik hvor du kan prøve den
3. når du har fundet den der passer din og øre bedst som find den på nettet

har desværre haft et par fejl køb hvad angår dette de sidder ikke god i mit øre
de to overstående modeller 602 er jeg personligt blivet meget glad for. 900 er der mange der er glad for da den sidder rigtig godt fast
ligger på en pris ca. 500-600

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 05-06-08 05:45

ja men det er kun til nokia mobiler. Jeg har en sony ericsson k850i....

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 50 point
Dato : 05-06-08 09:22

Bluetooth er en standard som virker på tværs af mærker, bl.a. en fordel fordi du kan blive ved med at bruge det samme headset selvom du skifter mobil.

Valg af headset afhænger af hvad du skal bruge det til, hvis det er til samtaler og kun det, så er Jabra JX10 et rigtig godt headset, det er lille, let og har en god komfort, desuden er lyden fantastisk, det kan du finde for 5-600 kr (iøvrigt er det designet af Jacob Jensen så der er også lidt design lir over det) du kan også få det i børstet stål eller belagt med 24 karat guld, men så er prisen en anden

Hvis du skal bruge et headset til musik (og samtaler), skal du udnytte at K850 understøtter Bluetooth stereo (også kaldet A2DP) kan du med fordel vælge Samsung SBH 170 det koster oimkring 80 kroner men har en suveræn lyd og en god pasform med en bøjle der går bag om nakken og ikke oven på hovedet.

Vær opmærksom på at med Bluetooth headset kan du IKKE benytte radioen på telefonen da radioen er indrettet til at bruge ledningen fra headsettet som antenne

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 05-07-08 12:26

Tak for svaret Kortoververden.
jeg har købt jx-10. som virker super godt.... tak til alle