/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dansk fotopogram??
Fra : olefabricius
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 05-03-03 16:49

Jeg har en bekendt som absolut ikke behersker engelsk på nogen som helst måde,,,,findes der et pogram med dansk brugsanvisning???Han skal kun bruge det til at tømme sit camera og gemme billederne,ingen redigering eller behandling er
nødvendig evt alternative forslag modtages også,da jeg ikke kan tro han er den eneste med det problem.Mvh Ole

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 110 point
Dato : 05-03-03 16:55

Hej olefabricius
ja prøv at læs dette: http://www.pensionistedb.dk/programtyper.htm#Fotoprogrammer tryk på fotoprogrammer.

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-03-03 16:57

hej igen
trak lige noget ud fra teksten: Micrografx Photo Magic 6.Det har den fordel at det er på dansk og nemt at bruge.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-03-03 17:00

Prøv evt. også her: http://www.danish-shareware.dk/
Her kan du hente programmer til formålet.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : thes

Dato : 05-03-03 17:00

hej hvis du køre xp eller 2000 kan du overføre dine foto med ( guiden scanner og kamera) som kopiere billeder fra kameraet, :bruger det selv:)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-03-03 17:02

Hov i ovenstående link skal du trykke på "Grafik/lyd/multimedia" og så er det bare at kigge på mulighederne

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : olefabricius

Dato : 05-03-03 18:29

Tak for svaret solgaard og andre Mvh Ole