/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Hæklet bøllehat til voksne
Fra : Krammepige
Vist : 6921 gange
100 point
Dato : 03-06-08 20:12

Hej

Skulle der lige være en der ligger inde med en opskrift på en hæklet bøllehat til voksne. Jeg går på Handelsskolen i en voksen klasse og vi har en "fyr" som egentlig skulle have hue på torsdag i næste uge, men han siger han vil have en bøllehat i stedet for, sikkert kun for sjov men jeg vil prøve og se om jeg kan nå at hækle en hvis jeg finder en opskrift.

Hilsen krammepige

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-06-08 20:56

mange muligheder her

http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php

Hvis problemer på siden - så - Hjem - hækling - bøllehat

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-06-08 23:49

Jeg checker liige mine opskrifter

Hanne

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 04-06-08 08:16

Måske er der noget her du kan bruge
http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php

Mvh. Else

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 04-06-08 10:01

Har skrevet i din postbakke, at jeg har en opskrift på en bøllehat.

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 04-06-08 20:58

Hej til HelleBirgitte og ElseR

Har tjekket linket mange tak, fandt også et par stykker men syns mest de er til damer. Men bruger en af dem hvis ikke jeg finder en anden.

Mvh. Krammepige

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 04-06-08 20:59

Hej Cirkelinedk

Tak har læst din mail og har svaret tilbage, så nu venter jeg spændt på mail igen.

Mvh. Krammepige

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-06-08 21:14

Ja det kan der da være noget om - men da det er en "for sjov" bøllehat, du vil lave - kan du så ikke evt. selv gøre den lidt macho - farven betyder jo meget.........

Ved godt du efterlyste bøllehat - men denne her kunne måske også bruges - kan nok nemmere laves lidt mere maskulin end bøllehattene
http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=107&d_id=37&lang=dk

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 04-06-08 22:04

Nu er det en der skal have hue på her torsdag i næste uge og det vil han ikke, han går og siger han vil have bøllehat på, så det får han og jeg kan love dig for der kommer meget spræl i den det har vi andre i klassen aftalt.

Håber det lykkedes for mig.

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 05-06-08 09:52

Hej Krammepige.

Har sendt opskrift til dig på mail. Jeg har selv lavet disse, både til herre og damer. Man kan selv bestemme farven/farverne. Jeg jeg har endda hæklet bøllehatte, hvor jeg bagefter har flettet nogle tykke fletninger, og i den ene ende har jeg sat ponponer, og den anden ende har jeg så syet på hatten. Den skulle bruges til sjov og fis.. Men brug de farver du selv syns, eller farver han evt vil ha i. God arbejdslyst

Cirkelinedk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-06-08 20:17

Nu er den der!

Se her: http://peecee.dk/uploads/062008/Billede1.jpg

Hanne

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 05-06-08 20:51

Hej Cirkelingdk og camillamoster

mange tak for jeres opskrift det er den samme som jeg selv havde fundet frem til, men jeg valgte at prøve og lave en anden, den er nu færdig men blev ikke så god. Så nu er jeg lige gået igang med den i har sendt mig opskriften på, så håber jeg den bliver bedre.

Altid dejligt med respons herinde der er altid nogen som er behjælpelig når jeg har brug for hjælp.

Mvh. Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-06-08 22:48

Velbekomme

Hanne

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 06-06-08 22:31

Jamen det var da så lidt, vi er her jo for at hjælpe hinanden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-06-08 22:38

Det' da nemlig dét, vi er!

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 07-06-08 11:37

Camillasmoster Nemmerlig

Kommentar
Fra : boib

Dato : 10-06-08 19:42

Hejs..jeg lurekikker, og siger også tak for linket, det kan jeg sagtens bruge

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-06-08 20:07

Nåårrh du, en lurendrejer

God fornøjelse!

Hanne