/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
trække ledning i loftet !!!
Fra : import1995
Vist : 987 gange
47 point
Dato : 02-06-08 11:58

Jeh har lige monteret en loftskærm i min Peugeot, nu mangler jeg bare strømmen, og den kan jeg tage foran ved lys, eller i siderne, desværre er skum mellem stof og taget, hvordan trækker jeg en ledning uden at det ser grimt ud, jeg har jo hul i midten af loften hvor skærmen er monteret fetr megen bøvl, er der nogen der har erfaring med dette !

Accepteret svar
Fra : Schultz

Modtaget 47 point
Dato : 02-06-08 15:48

Jeg har tidligere ført ledninger igennem skum ved først at trække et relativt tykt stykke ståltråd igennem. Det skal slibes skarpt, så det kan "bores" igennem. Det er ikke nemt.....

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 04-06-08 08:56

Tak for svaret Schultz. det prøver jeg !