/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Peugeot Speedfight
Fra : Orsted_banden
Vist : 315 gange
20 point
Dato : 04-03-03 21:04

Er der nogen der ved hvordan man for sådan en Peugeot Speedfight til at løbe lidt stærk???? Jeg har svejset blindrøret til, men det gav ikke ret meget????????? Jeg har ikke flere point en dem jeg gir, men det er vel ikke det, det går ud på..........

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-03-03 05:52

Sådan en har jeg haft, godt nok vandkølet, men det gør ikke nogen forskel..

Meget nemt, pil side dæksel af og tag variomatoren ud, i den sidder en skive på 5 mm , fjern den og monter det hele igen, det var det eneste jeg gjorde ved min, og den kørte 100 km/t skal dertil sige at jeg er en pæn stor gut på over 100 kilo..

Se hvordan du gør det her: http://www.45scooter.dk/tuning/peutun.htm

hygge og god fart

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 05-03-03 20:11

Nu har jeg skilt det ad, og der sidder altså ikke nogen skive der hvor de viser det inde på den side der. er din en 45 scottere???

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-03-03 20:16

jeps det er det, har du pillet huset fra hinanden

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 05-03-03 20:33

Ja......

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-03-03 18:08

så skal du kunne se den skive derinde......

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 06-03-03 18:35

Der er altså ikke nogen skive der, hvis den kriber for hurtigt til, så den er helt død fra start, hvad skal man så gøre????