/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung g800 bruger meget strø
Fra : zero200
Vist : 370 gange
65 point
Dato : 27-05-08 16:33

har problemer med min mobil g800 bruger meget støm holder ca et døgn og en oplading tager ca 3 timer har hørt det måske ku være 3g som bruger meget støm hvis det er tilfældet kan det så deaktiveres

vh michael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-08 16:37

Det kommer jo an på HVOR EGET du bruger den....

Teoretisk kan du "tømme" den på et par timer......

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 27-05-08 16:43

Det er korrekt at hvis telefonen er indstillet til at kører på 3g netværket så bruger den en del mere strøm end normalt, da den konstant søger efter en 3g mast.
Du kan 'deaktivere' 3g, ved at gå ind under indstillinger og netværksindstillinger.