/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Villa til salg
Fra : diet
Vist : 506 gange
20 point
Dato : 25-05-08 16:12

Jeg har en villa i Sverige som jeg er igang med at sælge, er her nogen som ved hvor det vil være bedst at sætte link i Danmark henne? Jeg vil gerne have at den bliver sat på det danske marked.

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/165178

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 25-05-08 16:14

Nu har du jo lige selv sat den til salg (-:

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-05-08 16:28

find en ejendomsmægler

Kommentar
Fra : Eschen

Dato : 25-05-08 16:47

Ikke på Fyn og vest over ---der for langt --pris med 2 broer !! så prøv på sjælland - Hej du.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-05-08 17:01

Prøv den Blå Avisenske og andre udenlandske huse til salg, og det er jo gratis at annoncere der. Men hvor godt det virker ved jeg ikke.

Men en googling på svenske huse giver ogs en del hits, bl.a. den danske torp-forening. De kan sikkert fortælle meget mere.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-05-08 17:02

Mit tastatur drillede, for det kan ikke være mig der er dum Jeg prøver igen

Prøv den Blå Avis. Der er tit svenske og andre udenlandske huse til salg, og det er jo gratis at annoncere der. Men hvor godt det virker ved jeg ikke.

Men en googling på svenske huse giver også en del hits, bl.a. den danske torp-forening. De kan sikkert fortælle meget mere.

Kommentar
Fra : vagnr