/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
internet på mobil
Fra : HenrikBo
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 20-05-08 00:25

Kan man få en mobiltelefom der kan være på nettet, til fast takst, de der 299 om måneden, alså have et 3modem på sig eller sådan noget. jeg vil gerne chekke mail uden det koster noget vildt +

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 20-05-08 06:36

Hvis du kun vil tjekke min mail en gang i mellem, kan du jo prøve CBB / Bibob deres trafik takst er meget lav.

www.cbb.dk
www.bibob.dk

Håber du kan bruge det.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-05-08 08:55

Der findes ikke endnu et flatrate internet abbonement men det er på vej fra flere af operatørerne hos Sonofon kan du købe et tillægsabb. for 149 kroner pr måned der giver dig 50 mb

Kommentar
Fra : clou

Dato : 20-05-08 09:45

Gå ind på din Webmail og under Indstillinger der, vælger du at kunne tjekke mails på din mobiltelefon - følg vejledningen på hhv. computer og mobiltelefonen. Det koster ikke en herregård, men du kan nok ikke åbne vedhæftede filer (det kan jeg i alt fald ikke).

Clou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-05-08 13:30

Jeg har ikke den helt store viden om mobil bredbånd, men mener ar vide, at hvis du køber et mobil bredbånds abonnemt, så virker det også på din 3G telefon, hvis ikke nogen her kan give dig et præcis svar, så prøv at spørge den operatør som du eventuel vil vælge

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 20-05-08 14:39

Hos bibob koster det 1 kr pr. MB

Hos telmore koster det lige nu 2 kr (til og med 10/6-08) ellers 8 kr.

Det kan sku tjekkes mange e-mails for en 10'er

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-08 14:41

MObilt bredbånds abb virker kun på den medfølgende dongle og kan ikke bruges på telefonen

Godkendelse af svar
Fra : HenrikBo

Dato : 30-06-08 19:52

Tak for svaret Kortoververden. Vil satse på Mobilt internet på mig pc istedet.