/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Lejlighed på Sjælland?????
Fra : sth77
Vist : 566 gange
10 point
Dato : 04-03-03 01:53

Det skader jo aldrig at spørge, så nu prøver jeg. Er der nogen der kender nogen, der kender, nogen der........ evt. har en lejlighed på min. 2 men gerne 3 værelser de vil leje ud til et roligt gift par. Vi er interesserede i hele Sjælland, bare prisen ikke er over 5000 pr. måned. Dog ikke fremleje.

Eller, hvis der er nogen der har noget "insiderviden" om advokater, firmaer o.lign der beskæftiger sig med boligudlejning. Jeg har prøvet alle der annoncerer på nettet, men leder efter nogen der netop IKKE gør så meget væsen af sig
Jeg har fået et forslag et firma, men de er alt for dyre (8000 pr. måned for 64 kvm. i Roskilde synes jeg er lidt voldsomt)

På forhånd tak
sille77

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 04-03-03 05:07

hej sille77
Her er det bedste,billigste og mest efektive og med det hurtigste resultat både for lejer og udlejer. gå ind på www.boligportal.dk
mvh.*OLE*

Kommentar
Fra : childatom

Dato : 04-03-03 08:04

Når man har en højreorienteret regering, som skærer ned hele tiden og INTET gør for at bygge boliger, samtidig me dast kommuner og amter bare kræver ind fordi de ikke gider lette RØVEN, jamen så havner man i den situation at markedet går helt amok.

Ovenstående er IKKE et forsøg på at fjerne fokus fra problemet, men skære ind til fakta, man ser jo hele tidern de inde på christiansborg lige for tiden vasker hænder og har nok i mere end 3 ejendomme, hvem der så kan bo 3 steder på samme tid ??

Nej en mulighed for dig, som lyder helt fremmed er at prøve det svenske boligmarked i Malmø, det er billigt og en lejlighed koster en overkommelig pris.

Så kan man i mellemtiden håbe at markedet går u daf det københavnske boligmarked, så ALLe får råd til en bolig.

Og den henvisning til den der boligportal, er KUN værelser og fremleje, der er intet reelt i den. DESVÆRRE

Kommentar
Fra : craca

Dato : 04-03-03 10:55

Tag den gule telefonbog og slå op under boligselskaber, der er en masse telefonnumre det er bare om at ringe rundt. Hvis du vil tilføje noget til 'roligt gift par', så er mit råd 'med stabil økonomi'.