/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Gearkasse
Fra : Tri
Vist : 685 gange
200 point
Dato : 12-05-08 20:51

Vores ´99 Impreza "brækkede" sin gearkasse i dag D. 12/05-2008 ved YM2 I Tåstrup & nu står vi med håret lidt i postkassen, da vi gerne skulle køre i Jylland i næste weekend.

Er der nogen her inde der ved hvor vi kan få fat i en anden gearkasse?

Selv en std/ Grp. N kasse kan bruges...

Tri

Accepteret svar
Fra : droslerne

Modtaget 210 point
Dato : 12-05-08 21:36

Jeg ville prøve at kontakte dem ude på ole Rømersvej ( ophugger) om ikke andet så ved han måske hvor du kan få fat i en.
Telefon nr. i lokalbog

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-05-08 21:52

Hvor henne i Danmark skal jeg regne med at denne ophugger ligger?
Kunne det tænkes at der evt. kunne være en hjemmeside, hvor man evt. kunne se hvad de har på lager ?

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 12-05-08 21:54
Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 12-05-08 22:01

jeg troede du var fra Tåstrup, men søg på nettet han ligger på ole Rømeresvej søg eventuelt på krak

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-05-08 22:01

Jeg kikker nærmere på det i morgen...

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-05-08 22:03

Til Droslerne!

Nej vi er ikke fra Tåstrup, men fra Stevns...

Vi var inde for at køre Yokohama Mesterskaberne & endte i slutningen af 4. Heat med en defekt gearkasse, så vognen måtte udgå :(

Tri

Godkendelse af svar
Fra : Tri

Dato : 18-05-08 21:22

Tak for hjælpen Droslerne!

Du gav godt nok ikke et direkte svar, men fik mig til at huske at der også findes huggere.

Det var ikke lige i Tåstrup vi fandt en brugbar kasse, men hos en lokal hugger i Haslev.

Takket være den "nye" std. kasse fik vi en 1. plads i dag ved et lokalt rallysprint i Køge :)

På vegne af Rally Team "Stevns" siger jeg tak for hjælpen!

Tri