/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Gurps i Aalborg
Fra : Merc.Ghost
Vist : 383 gange
10 point
Dato : 03-10-01 13:56

Er der nogle som spiller GURPS i Aalborg så skiv til
Merc.ghost@ofir.dk

Har spillet i 16 år. alle typer rolespil. Men vi gerne spille gurps igen!, eller Rift.
Men har nogle problemer med Gurps og i spiller i andre byer så skriv og jeg vil se om jeg kan hjælpe eller i mangler ide til spil.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-10-01 17:43

Øhhh, hvis jeg ikke tager fejl kører der da ungentlige hold i både GURPS og
Rift's nede i TRoA..... men hvilken genre af GURPS de spiller, ved jeg sku
ikke..

Men kig ind forbi www.troa.dk, eller kom ned i klubben og se hvad der bliver
spillet, og på hvilke dage.... så kan du jo altid prøve at kontakte Masteren
for det hold du måske kunne tænke dig at være med på....

/Morten Nørgaard, medlem af TRoA...

"Merc.Ghost" <Merc.Ghost.news@kandu.dk> wrote in message
news:yYCu7.1971$%D3.153777@news000.worldonline.dk...
> Er der nogle som spiller GURPS i Aalborg så skiv til
> Merc.ghost@ofir.dk
>
> Har spillet i 16 år. alle typer rolespil. Men vi gerne spille gurps
> igen!, eller Rift.
> Men har nogle problemer med Gurps og i spiller i andre byer så skriv og
> jeg vil se om jeg kan hjælpe eller i mangler ide til spil.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 18:05

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?