/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Google Earth
Fra : ferik
Vist : 738 gange
500 point
Dato : 10-05-08 12:45

jeg ønsker hjælp til at lægge et billed af mit hus på Google Earth
http://earth.google.com/intl/da/download-earth.html
jeg kan se billeder andre har lagt op
eks: Trend. Gl, Amtsvej (klik på den blå prik)
9670 Løgstør, et nydelig sommerhus,
når jeg går videre derfra, og vælger det billed, jeg vil have lagt op, og placerer det
går noget galt

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-05-08 12:51

Hvad går galt...?

Og du tjekket her, ikk'?

http://earth.google.com/support/bin/static.py?page=faq.html&hl=da

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-05-08 13:00

billed type: JPEG-billede
" Hvad går galt...?" der sker ikke noget

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-05-08 13:14

Jeg har ikke prøvet det før, men hvis jeg tager et tilfældigt sted i DK, så kan jeg se længde- og breddegraderne i bunden af skærmen.

Hvis jeg så (øverst) klikker på "Add image overlay", så vil jeg mene, at felterne bare skal udfyldes sammen med link til dit foto. Og så burde det virke - i det mindste lokalt på din PC'er...

Er det det, som du har prøvet uden held?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-05-08 13:20

Eller gør du det via Add / photo...? For dér slipper du vist for at taste koordinaterne, hvis ellers du kender dem, og kan tjekke dem.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-05-08 13:58

jeg kører den danske version af Google Earth

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-05-08 16:00

jeg går ind på et fældigt billed og vælger
Upload your photos »
følger vejledning
der kommer bare ingen billed på Google Earth

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-05-08 16:23

Hej

Tror du skal bruge http://www.panoramio.com/

Indsæt af billede, prøv at kigge her:
http://www.panoramio.com/help#GE_1

mvh klaudi

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-05-08 17:03

Hej Ferik!
Har du overholdt en evt. størrelse på billedet?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-05-08 18:05

Ved klik på "Upload your photo" kommer http://www.panoramio.com/signin/

Og der skal du meldes til... Er du det?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-05-08 21:01

Læst her
det er nok forklaringen
http://www.panoramio.com/help#GE_3

When will your photos appear in Google Earth as blue dots?
Please check the status below the photo:

a) If your photo has been selected for Google Earth there are three different situations:

Your photo is already in Google Earth represented as a blue dot. Please, zoom-in until a low level in Google Earth to find it.
Your photo have been reviewed before May 5th 2008. Then it will be in Google Earth in the next update around May 25th 2008.
Your photo has been uploaded after May 5th 2008. Then it will be in Google Earth around 1 month after the next update May 25th 2008.
b) Has not yet been reviewed. Your photo is in the waiting list for Google Earth. In the next days/weeks this photo will be reviewed and selected or rejected. The waiting list is right now at ID: 9740000. If your photo ID is lower than 9740000, please report it through this form and we will review it. The form only works once you are logged into the system, please, sign-in if not logged.

c) Not selected for Google Earth. Please, check the acceptance policy for Google Earth.

For alternative måder at se dine fotos på læs 'Hvordan kan du se dine fotos på Google Earth?'.

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 500 point
Dato : 10-05-08 21:41

Det er ellers et pænt hus...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 13-05-08 15:37

Citat
The waiting list is right now at ID: 9740000. If your photo ID is lower than 9740000, please report it through this form and we will review it. The form only works once you are logged into the system, please, sign-in if not logged.

Har du tjekket, hvad nr. dit billede har i forhold til 9.740.000...? Og evt. skrevet til dem, hvis det er lavere? Måske er billedet ikke godkendt endnu, eller ligefrem afvist. Men næppe det sidste.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-05-08 10:09

mit billed ID er over 10,000,000 mill
så det kommer nok på engang

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-05-08 10:26

Jeps.

Og tålmodighed er en dyd...

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 31-05-08 13:41

Tak for svaret Ysseven.
Jeg glemt at lukke
hilsen Erik

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 31-05-08 21:51

Det er mig, der takker...!

Håber, at dit billede er kommet op / snart kommer det (mit venter stadig...).