/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvem kender den
Fra : varp
Vist : 2489 gange
20 point
Dato : 09-05-08 21:37

hej
jeg har hørt en dansk sang i radioen og kan ikke finde hvem der synger den.jeg tror den hedder -den allerhøjeste pris- og der bliver sunget - jeg er villig til at betale den allerhøjeste pris- flere gange. måske er det nordstrøm eller thomas butenschøn. er der nogen der kan hjælpe mig. på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 30 point
Dato : 09-05-08 21:43
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-05-08 21:55
Godkendelse af svar
Fra : varp

Dato : 09-05-08 22:06

Tak for svaret HelleBirgitte.
det var brian larsen. Jeg har lige købt den på tdc. tak og knus til dig.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-05-08 22:07

Selv tak for knus og point