/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
dåbskjole til baby born
Fra : mj14
Vist : 3120 gange
100 point
Dato : 08-05-08 16:29

hjælp er der en der kan hjælpe mig med opskrift på en dåbskjole til baby born meget gerne strikket mine piger vil meget gerne have en til deres dukke men jeg har det problem jeg kan kun finde en hvor man skal hækkel og det kan jeg ikke desværre.

Accepteret svar
Fra : eln

Modtaget 110 point
Dato : 08-05-08 16:52

jeg har opskriften på en strikket dåbskjole men får den ikke tilbage før d.13. maj ,så hvis du ikke finder en inden, kan du låne den.

mvh. eln

Godkendelse af svar
Fra : mj14

Dato : 08-05-08 17:07

Tak for svaret eln. er der mulighed for at du kan sende den på en mail???

Kommentar
Fra : eln

Dato : 09-05-08 09:14

når jeg får mønsteret ,vender jeg tilbage ,så finder vi ud af om det bliver på mail eller her på kandu jeg lægger mønsteret ind ,måske er der nogle kanduer der godt kunne bruge det også

mvh.eln

Kommentar
Fra : eln

Dato : 13-05-08 18:42

jeg kan ikke få peecee.dk til at virke så jeg er nødt til at have din mail adresse så sender jeg strikmønsteret til dig

mvh. eln

Kommentar
Fra : lepors

Dato : 15-05-08 23:25

Hej. Er der nogen som ligger inde med opskrifter på Baby Born. Alt har interesse.

Kommentar
Fra : mj14

Dato : 16-05-08 08:03

hej eln

den er mj14dk@hotmail.com
og 1000 tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 15-06-08 10:13

hej grønhåj garn har en opskrifte på en dåbskjole til baby born mvh jette