/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch maxi karburator
Fra : pkforever888
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 07-05-08 15:30

hej!
Jeg har et lille problem med min maxi. Når jeg starter den trækker den med det samme, og når jeg gasser helt op lyder det til at den får for meget gas, og så går den ud :( Jeg tror at kablet sidder i spænd nede i karburatoren...er ikke sikker....hjælp!
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 07-05-08 20:59

Hej du kan prøve at skrue på tomgangs skruen ellers kan du prøve at skifte dyse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-05-08 22:12

Det lyder som om den evt. er hakket i stemplet Hvad gør den hvis du gassere lidt ned ??Hvordan syntes du at kablet sidder fast ???

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 08-05-08 07:28

Den bliver ved med at trække når jeg gasser ned, og den går ud (standser) når jeg gasser op. kablet kan trækkes lidt op.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-05-08 10:09

Tag luftfilteret af og kig ind i kaburatoten om stemplet går op og ned som det skal

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 08-05-08 15:36

Citat
Du kan prøve at skrue på tomgangs skruen

Det har jeg prøvet men det hjalp desværre ikke noget

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 08-05-08 15:55

Har lige været ude at tage luftfilteret af, og stemplet går op og ned som det skal.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-05-08 23:45

Altså virker kabelet så er den sikkert utæt eller også er det stemplet der er hakket for meget. Har den overhovedet kørt normalt medens du har haft den ???

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 09-05-08 07:19

Ja det har den..

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 09-05-08 07:24

Tror sgu jeg tager karburatoren af og kigger på den, hvis den ikke virker køber jeg en ny.... tak for alle de gode svar

Annuller spørgsmålet
Fra : pkforever888

Dato : 09-05-08 07:26

.