/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
jeg har brug for hjælp!!!!
Fra : sobenlivsstil
Vist : 624 gange
100 point
Dato : 01-05-08 14:48

der jeg var i dba fandt jeg en der sælger nogen varer og en program som der mange af verden der bruger dine program til at kontrol mange ting og styr livet. jeg kan godt se man kan spar mange penge. men produkted der folger med jeg kender ikke maget til den. jeg håber de fortaler mig om produkted

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54889796

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-08 14:51

Et eller andet sted har jeg læst noget der ikke var så godt med det der:
Citat
Herbalife kostilskud bruges i forbindelse med vægtregulering.

Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 01-05-08 15:00

det er vitaminpiller og et computerprogram der også ligger på nettet. spild af penge

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 01-05-08 15:28

sobenlivsstil:

Er det et reklame indlæg for dit salg på dba?
Jeg kan se at vedkommende "formulerer" produktet på samme måde som du gør.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-08 15:43

Herbalife, tænk det har vi aldrig hørt om.
Sikkert noget de sælger i Brugsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-08 15:44

Citat
jeg er en selvstandig herbalife forhandler. jeg glæder mig at hjælper andrer for at få et godt og flot live....

Brugsuddeleren selv.

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 01-05-08 16:04

Sommetider er man lidt i tvivl om, hvorvidt folk er udlændinge eller ordblinde! Herbalife er noget svindel og humbug, der vil tage pengene op af lommen på folk, intet andet! Jeg var selv forhandler af det en kort periode og på "kurserne" blev de belønnet (med billige rødvinsglas og nipsenåle) der havde solgt mest. Sådan er det!!! Desværre er sådan noget tilladt endnu. Et andet er, at kroppen slet ikke kan tåle de enorme koncentrationer af protein, som deres sælgere "ordinerer".

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-08 16:17

sobenlivsstil - tænk at du vil være det bekendt overfor dine medmennesker.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-05-08 16:25

VI VIL IKKE NOGET REKLAME HER.
Hold dig langt væk med sådan noget fubprodukt.

DU bliver indberettet til KANDU.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-05-08 16:46

At du har brug for hjælp, er der slet ingen tvivl om.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-05-08 10:29

--> hawaii 7:

Det hedder "fupprodukt" - med P...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-05-08 10:30

ØV.

Annoncen i DBA er væk nu, så jeg kan ikke engang se den ...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-05-08 17:39

hej Ysseven

Du er garentareret ikke gat glep af nøjet... det kan være der er en andre der kan fortaler dig om det ujemarket produkted...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-08 18:40

Ysseven - det er et rigtigt lækkert produkt som giver store indtægter til sælgeren.
Alle de der mellempyramidesælgere.....................tjener vist ikke noget.

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 06-05-08 18:59

Kommentaren fra 'iah' var faktisk temmelig morsom og 'eyvind' har mere ret, end han aner. Mine bogførte udgifter til det "firma" oversteg da 100000,- "Så kunne han bare have stoppet inden" vil I måske sige. JA, set i bagklogskabens lys, men deres "kurser" slægter disse rædselsberetninger, man hører om Scientology, på!! Deres håndlangere Scandiconsult blev midlertidigt stoppet i DRTVs "Kontant"...............men er nu begyndt igen, bare i anden forklædning. Jeg skrev i sin tid til "Kontant", da jeg har alt Herbalifes salgsgas stående, men har aldrig hørt noget. Hvem har bedt dem holde kæft??
Mvh. Morten

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-08 19:11

Det er ikke altid sjovt at have ret.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-08 13:14

Jeg kender det