/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung F110 MiCoach
Fra : ryan1312
Vist : 444 gange
150 point
Dato : 29-04-08 19:14

er der nogle der har denne mobil og hvad siger i til den, kan den måle ens løbe-rute nøjagtig.....er der ikke nogle der kan give en anmældelse, og måske nogle der kan fortælle min hvor jeg kan købe den billigt uden adb....

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 01-05-08 16:56

lidt hjælp tak

Kommentar
Fra : brian_messenger

Dato : 20-07-08 09:13

Hej.

Jeg har prøvet at løbe nogle ture med den.

Når jeg løber en tur på cirka 5-6 km. viser den 60 meter forkert iforhold til når jeg måler ruten op inde på iform.dk.

Det er en rigtig fed træningsfunktion den har, hvor den kan ligge et program for dig, det er bare en skam at det sync. program man skal bruge til at forbinde telefonen til micoach.com kun virker til windows.

Ellers synes jeg det er en rigtig fed telefon, den har selvfølgelig ikke de helt vilde features.

2 megapixel kamera
1 gb hukommelse (kan ikke udvides)
Ellers en meget standard telefon