/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
USB midi Keyboard?!
Fra : Vladic
Vist : 334 gange
40 point
Dato : 27-04-08 18:03

købte mig et keyboard af en ven for noget tid siden.. det er et korg K-25.. med adaptor og usb tilslutning.. mit problem er at det kun virker når jeg sætter det til min bærbare standard computer med windows vista..

Men når jeg så slutter det til min stationære computer med usb kabel, kommer der ikk engang en besked frem om at computeren har fundet ny hardware, selv om keyboardet lyser.. altså der sker ikke noget så snart jeg slutter keyboardet til.. og det er ligemget om jeg udelukkende putter usb ledningen i pc'en eller jeg har adaptoren sat til også..
jeg har hentet diverse driver versioner til keyboardet og forsøgt at installere dem på forhånd men uden held.. computeren finder ikke keyboardet..

min stationære er en windows xp(sp2) computer på 2,4 ghz amd, ECS elitegroup k7S6a bundkort.. har også lige investeret i et usb 2.0 kort, for at se om det skulle være problemet, men desværre...

håber nogen kan hjælpe..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-08 18:31

Der må jo være fejl i dine USB porte hvis det virker på den ene men ikke den anden....

Kommentar
Fra : Vladic

Dato : 28-04-08 13:42

jamen har lige købt nyt usb 2.0 pci kort?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-08 14:15

Som tilsyneladende ikke virker eller er forkert isat....

Kommentar
Fra : Vladic

Dato : 28-04-08 19:51

Jamen alle de andre usb enheder jeg har virker fint på alle computerens usb porte..