/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Software til Ipod
Fra : Nick10
Vist : 406 gange
40 point
Dato : 23-04-08 17:49

Jeg har lige købt en ny Ipod men jeg kan bliver så sur når man køber en produkt til så mange penge og så virker softwaret ikke, jeg kan ikke få itunes til at hente mine Albums billeder og den vil ikke konvertere alle mine sange kun halvdelen. Så derfor håber jeg at nogle af jer bruger et andet program som bare virker?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-08 19:34

Er der noget galt med den skal den da byttes.....

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 23-04-08 19:37

det er ikke Ipodden :D men Itunes ,

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-04-08 20:40

Når du ikke kan hente alle sange, kan det være på grund af kopibeskyttelsen, eller fordi du mangler plads på din computer.

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 23-04-08 20:55

Mangler plads på min Pc? der er 80gb ledig plads

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-04-08 21:39

Brug evt.et andet konverteringsprogram f.eks. dette http://www.audiograbber.com-us.net/download.html

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-04-08 21:41
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-04-08 23:34

Albumbilleder kommer da hvis du tilmelder dig Itunes store, det koster ikke noget.
(det skulle der ikke være de store problemer i)

Men det virker jo kun hvis det er CDer du lægger ind, eller det er musik der er rippet via f.eks
Medial palyer og vist nok en del andre.

Hvis det er MP3 filer at udefinerbar herkomst - kan Itunse selvfølgelig ikek finde ud af hvilket album disse kommer fra. Det er så ikke tunes det er skyld i det.

vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-04-08 23:38

Med hensyn til sange og filtyper så se hvad der står i under hjælp
Vælge specielle importindstillinger til AIFF og WAV
Vælge specielle importindstillinger til MP3
Vælge specielle importindstillinger til AAC

Jeg syntes Itunes har virket perfekt ved mig, her kunne microsoft godt have lært kigget lidt inden udviklingen af deres media center...