/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Løb
Fra : Søsser
Vist : 625 gange
50 point
Dato : 23-04-08 08:55

Nogle der ved hvor mange km man helst max må løbe på en uge, som er en almindelig hverdagsuge? (for at undgå skader/overbelastning) Det er mht. træningsnarkomani, hvor der skal sættes en grænse.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-04-08 08:58
Accepteret svar
Fra : saline2

Modtaget 60 point
Dato : 23-04-08 09:23

Hej søsser,

Kan du ikke finde ud af med din egen krop. Du skal lære din krop at kende. Du skal ikke tro på alle de forskellige teorier og viden omkring det. Det er ligesom mad. En dag siger forskerne, at det er sundt at spise karfofler og næste dag siger de samme forskere, at det ikke er sundt at spise kartofler. Jeg har fundet ud af at den bedste måde er at lytte til din krop.

Jeg kunne godt forstille mig, at du ikke løber ligesom ham amerikaner, der løb og løb og løb. Jeg kan ikke huske hans navn, men så et program om ham.

Held og lykke med dit løbe tur.

Venlig hilsen
Saline

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 23-04-08 16:42

Yes, kommer helt an på din nuværende træningstilstand. Er du lige startet eller er du i gang med marathontræningen?
Det må ikke gøre rigtig ondt, men du må gerne blive lidt træt.
Og husk hvileperioder! Det er her musklerne vokser.
God tur.
Sønder

Godkendelse af svar
Fra : Søsser

Dato : 23-04-08 17:59

Tak for svaret saline2.

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 23-04-08 19:20

Mange tak for pointerne..

Held og lykke

Kærlig hilsen
Saline